آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

تور دوچرخه سواری اسکاتلند

در گلاسگو پیش از تور اسکاتلند این هفته (9-11 آگوست). از نظر فنی به عنوان تور زنان اسکاتلند خوانده می شود ، اما به عنوان هیچ تور مردانه در اسکاتلند ، من واقعاً احساس می کنم که نام خود را به عنوان جنسیت عنوان کنم تا بتوانم درک شما را از آنچه هست ، بهبود بخشد.


>>> معاملات اشتراک برای مجله هفتگی دوچرخه سواری



یک تور جوانان در اسکاتلند با انصاف برگزار می شود. اما در انصاف مساوی اگر کسی مجبور باشد برای شروع نام مسابقه خود اصلاح کننده اضافه کند تا روشن شود که این تور اسکاتلند نیست ، باید جوان باشد ، درست است؟ مسابقه آنها ممکن است ابتدا وجود داشته باشد ، اما من در حال حاضر اشاره ای به این واقعیت دارم که من همیشه زن هستم (یکی از بزرگترین نژادها در تقویم جاده UCI است که به سادگی "تور زنان" خوانده می شود) و هرگز رشد نخواهد کرد. از آن فقط جوانان باید دائماً از این واقعیت که جوان هستند یادآوری کنند و به این ترتیب آن را به مدت دو سال به بخش عظیمی از هویت خود تبدیل کنند.


فکر می کردم کمی زود به خانه برمی گردم و بخشی از مرحله دوم را که از گلاسکو به پرت می رود ، می خوانم. من نمی گویم احساس اطمینان در مورد اولین مسابقه جاده ای فصل من در ماه آگوست ، هر چند ، به عنوان یک نتیجه از شور و شوق مادرم ، احساس هیجان می کنم. او در حال برنامه ریزی تماشای تدارکات خود با همان دقت است که ما تدارکات مسابقه خود را داریم.


>>> هفتگی دوچرخه سواری در تلفن هوشمند ، رایانه لوحی و دسک تاپ شما موجود است


مادرم چند سال پیش بازنشسته شد و من به عنوان مدیر شخصی برادرم در کار افتادم و با او به مسابقات دوچرخه و مانند آن سفر کردم. اما اکنون که جان آرچیبالد نامی است که شما می شناسید ، شاید حتی نامی که شما می شناسید و با تیم مستقر دربی Huub-Wattbike که توسط ویتا کوکو (تیم ویتا کوکو) تداعی می شود (تیمی تا این مدت که فقط افراد مرتبط با شما پیوسته تلاش می کنند تایپ کنید او به طور کامل از مادرش مستقر در گلاسکو کمک نمی کند.


واقعاً او را آزاد کرد تا روی علاقه اصلی خود تمرکز کند: از من حمایت کند.

https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.