آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

Sufferfest برنامه های آموزشی متناسب با خواسته های eRacing را اجرا می کند بیشتر بخوانید در

مربیان حرفه ای The Sufferfest یک مجموعه آموزشی جدید با جلسات متناسب با خواسته های مسابقه دوچرخه مجازی طراحی کرده اند.


Sufferfest ، که دارای یک کتابخانه از فیلم های آموزشی سرگرم کننده اما با دقت ساختگی در برنامه خود است ، همچنین مجموعه ای از برنامه های آموزشی را ارائه می دهد که می تواند به سیستم عامل هایی مانند Training Peaks منتقل شود. جدیدترین گزینه برای طرحی است که با مسابقه مجازی در مقابل ذهن شما ایجاد شده است.


این برنامه حاوی بیش از 100 برنامه برای دوچرخه سواری و تریاتلون است ، و گزینه های جدید متمرکز eSport را می توان برای مسابقات زیر 20 دقیقه ، کسانی که از 20-50 دقیقه و ساعت به علاوه رویدادهای طولانی طراحی شده اند.


مک کالین ، فیزیولوژیست ارشد دوچرخه سواری با بخش علوم ورزشی Sufferfest ، توضیح داد: "خواسته های مسابقه مجازی با خواسته های رشته های واقعی متفاوت است. اگر می خواهید در دوچرخه سواری eSports موفق باشید ، باید آموزش های متفاوتی داشته باشید. "


"برنامه هایی که برای مسابقات اتومبیلرانی طراحی شده اند ، در آماده سازی ورزشکاران برای چندین ضربه و تلاش پایدار که مشخصه مسابقه در دنیای مجازی است ، مؤثر نیستند."


قهرمان مسابقات ملی ایالات متحده آمریکا 2017 Points Race ، عجیب نیست که تمرکز شخصی خود را از مسابقه اتومبیلرانی به مسیر منتقل کند ، در تلاش برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو.


این برنامه ها با حضور در ورزشکاران متلاشی در ذهن ساخته شده است که به طور متوسط ​​5/5 ساعت تمرین در هفته نیاز دارد.


"[برنامه ها] این گزینه را به شما می دهد تا تمرین های گاه به گاه را برای مسابقات آنلاین جایگزین کنید. این بدان معنی است که شما می توانید همزمان با بهره مندی از مزایای یک برنامه آموزشی ساخت یافته که به طور خاص برای دوچرخه سواری eSports طراحی شده است ، با دوستان خود به صورت آنلاین سوار شوید. "


eRacing در حال رشد نظم و انضباط است. در ماه آوریل امسال ، کانیون از اولین تیم حرفه ای eRacing که شامل 10 سوارکار است ، پرده برداری کرد که سه نفر از آنها در این رشته به عنوان قهرمانان ملی تاج گذاری شده اند. این تیم با هم به رقابت پرداخت و در لیگ جامعه Zwift KISS پیروز شد.


با بیشتر eRacing میزبان در Zwift ، معرفی برنامه های آموزشی Sufferfest را برای تکمیل رقابت با ارائه دهنده خدمات می بیند.


>>> برنامه های دوچرخه سواری داخلی در مقایسه


دیوید مک کویلن ، مدیرعامل Sufferfest ، گفت: "Sufferfest برای کمک به ورزشکاران در رسیدن به اهدافشان ، چه آنها در جاده ، چه در زمین و چه به صورت آنلاین رقابت می کنند."


وی گفت: "در حالی که دنیای مجازی برای مسابقه عالی است ، هیچ چیز نمی تواند علم ورزش و آموزش ساختار یافته ای را که Sufferfest ارائه می دهد ضرب کند. این برنامه های جدید به همراه تمرین های مبتنی بر 4DP و همچنین برنامه های اختیاری یوگا ، تمرین قدرتی و قدرت ذهنی ما ، هر ورزشکاری را به بهترین شکل ممکن برای مسابقات مجازی سوق می دهد. "


https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.