آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

تنوع ضربان قلب چیست و آیا دوچرخه سواران می توانند از آن برای جلوگیری از سوختگی استفاده کنند؟

ورزشکاران استقامتی آماتور که بدنبال کمک مربی هستند می توانند به طور مساوی در دو اردوگاه جدا تقسیم شوند: آنهایی که باید برای تمرین تحت فشار قرار بگیرند و کسانی که باید متوقف شوند چه موقع متوقف شوند.


ردیابی تغییرپذیری ضربان قلب می تواند به ویژه برای گروه دوم مفید باشد ، زیرا ممکن است بتواند در صورت لزوم بهبودی علامت روشنی را ارائه دهد.


برای گروه سابق ، می توان از آن برای ردیابی تأثیر تمرین و تقویت انگیزه برای بهبود استفاده کرد.


دکتر علی سیگار ، بنیانگذار برنامه ردیابی آموزش و بازیابی "واتسون آبی" ، پس از بازنشستگی از قایقرانی در سال آخر دکتری خود در دانشگاه آکسفورد ، سیستم خود را ایجاد کرد.

https://www.cyclingweekly.com

>>> نکاتی برای بهبودی موثر پس از دوچرخه سواری


این برنامه تغییر در میزان ضربان قلب در کنار میزبان معیارهای ذهنی را برای ارزیابی آمادگی یک ورزشکار برای آموزش ، نظارت می کند ، چیزی که سیگاری احساس کرد که وی در طول دوران قایقرانی خود از آن سود برده است.


"در واقعیت ، من الان خیلی صمیمی هستم - آموزش در کنار شغل تمام وقت ، از آنچه که در آن زمان بودم ، چون بیش از حد آموزش می کردم.


"مربی از من سؤال می کند که چه احساسی دارم ، و می گویم" احساس خوبی دارم "- اما من این کار را نکردم ، شب 5 ساعت می خوابیدم یا در مورد کارم تأکید می کردم. وقتی داده ها را جلوی خود گرفتید ، دروغ گفتن به خودتان سخت تر است.


"اگر جلسات صبح را می کردم ، خوب نبودم و می توانستم قایقرانی را ادامه دهم. بعضی اوقات به شما گفته می شود که خودداری کنید و بعضی اوقات باید به شما گفته شود "خوب هستید ، ادامه دهید".


تنوع ضربان قلب چیست؟

از تنوع ضربان قلب استفاده کنید تا بدانید چه موقع نیاز به استراحت دارید

از تنوع ضربان قلب استفاده کنید تا بدانید چه موقع نیاز به استراحت دارید


ضربان قلب در حال استراحت (RHR) مدتهاست که به عنوان شاخصی از تناسب اندام یک ورزشکار و سلامتی کلی مورد استفاده قرار می گیرد.


با این حال ، پیشرفت در فن آوری بدان معنی است که اکنون برای آماتورها می توان سطح خود را ردیابی کرد ، و "متغیر بودن ضربان قلب" (HRV) را با حداقل تجهیزات ردیابی کرد.


یک فرد ممکن است RHR 60 ضربه در دقیقه داشته باشد اما قلب آنها یک بار در ثانیه ضرب نمی شود. در فرکانس واریانس وجود دارد ، و این همان چیزی است که HRV اندازه گیری می کند. به طور خاص ، میلی ثانیه ثانیه بین "قله های R" در الگوی الکتریکی قلب.


استرس ، استرس زندگی ، استرس شغلی ، کمبود یا خواب زیاد ، الکل و کافئین - متغیرهایی که معمولاً روزانه روی ورزشکاران آماتور تأثیر می گذارد - همه می توانند HRV را کاهش دهند. استراحت مناسب و آرامش خاطر آن را افزایش می دهد. قبل از بازگشت دوباره با ریکاوری مناسب ، ممکن است بار تمرین سنگین کاهش یابد.


در حالی که تحقیقات هنوز در حال ظهور است ، و برای نتیجه گیری مطلق بیشتر مورد نیاز است ، مطالعات نشان داده اند که در صورت استفاده صحیح می تواند روشی مطمئن برای پیش بینی اینکه چه زمانی یک ورزشکار استقامتی آماده یک جلسه شدید در مناطق آموزش عالی است ، و چه زمانی آنها باید استراحت کنید و یا عقب شماره گیری کنید.


سیگاری توضیح می دهد: "تغییر در HRV روزانه بازتاب دهنده سطح بهبودی بسیار بهتر در مقایسه با ضربان قلب در حال استراحت است."


"به طور کلی ، تغییر در قلب شما نادر ، HRV بسیار نادر است ، با سلامتی همراه است. با این حال ، همیشه اینطور نیست و تصویر بزرگتر درک HRV و روند آن است. بنابراین ما به HRV در کنار آموزش ، معیارهای ذهنی و داده خواب می پردازیم تا بازخورد خود را به شما ارائه دهیم. "


یک مطالعه نشان داد که وقتی ورزشکاران به دو گروه تقسیم می شوند: نیمی از تمرینات از پیش برنامه ریزی شده و سایرین جلسات را بر اساس HRV انجام می دهند ، گروه دوم با سرعت بیشتری بهبود می یابد (5 درصد در اوج قدرت ، 14 درصد VT2 و 7 درصد در یک آزمایش 40 دقیقه‌ای 40 دقیقه) با وجود متوسط ​​حجم تمرین.


با این حال ، هنگامی که یک گروه از محققان در شرکت کنندگان زن اضافه کردند ، هیچ افزایش عملکردی را برای آن دسته از زنانی که از HRV استفاده می کنند ، پیدا نکردند ، اگرچه گروه HRV قادر به دستیابی به عملکرد مشابه در حالی که کمتر جلسات با شدت زیاد را کسب می کردند. مروری بر تحقیقات موجود نشان داد که دانشمندان هنگام پیگیری پاسخ زنان ، باید فاز چرخه قاعدگی را در نظر بگیرند تا نتیجه گیری مفید باشد.


توجه به این نکته ضروری است که HRV فردی است. در حالی که برخی از مطالعات نشان داده اند HRV پایه بالاتر ممکن است به ورزشکاری متمایل به آموزش باشد ، نکته کمی وجود ندارد که شما را با شخص دیگری مقایسه کنید. عامل مهم HRV فعلی شما در مقایسه با پایه خود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.