آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

آموزش زمستان دوچرخه کوهستان

آیا می توانید آن زمان سال را باور کنید که بسیاری از ما دوست داریم از آن متنفر باشیم یا فقط از نفرت آشکار؟ بگذار توضیح بدهم. سوار شدن در سقوط در بیشتر مناطق جهان دیدنی است و چقدر جذاب است که بتوانید ردپای دنباله ای از میان باغ های زیبای آسپن یا جنگل متراکم را پشت سر بگذارید و یک دنباله از برگهای رنگارنگ و خاک مرطوب را پشت سر بگذارید؟ ترد. بقایای تابستان را در اطراف خود بو می کنید و به دلیل گرمای تابستان طراوت نمی کنید!

موسیقی تاریک سرنخ. سپس طرف دیگر ، پایان فصل دوچرخه سواری کوهستان برای بسیاری از ما است. این ثابت می کند که زمانی است که بسیاری از ما دچار کثیف و تحریک پذیر می شویم زیرا زمستان قریب الوقوع را برای ما می بینیم و احساس می کنیم. برخی دیگر از ما ، در حالی که ما نیز دلخور هستیم ، با یک فصل شلوغ مسابقه و سوارکاری راحت می شویم! حال ، فارغ از جایی که در طیف تحریک پذیری و تسکین قرار دارید ، حضور در پایان یک دوره دوچرخه سواری کوهستانی و مسابقه دیگر چیز خوبی است. امیدوارم بیشتر شما سالم باشید و اکنون درگیر آسیب دیدگی فصلی نیستید زیرا این زمان از سال می تواند برای موفقیت در فصل 2016 شما بسیار مهم باشد و در اینجا چند دلیل وجود دارد:


بدن و ذهن شما خسته است

بله ... خواهان قبول آن باشید یا نه ، احتمال اینکه فقط خسته باشید ، احتمال زیادی وجود دارد. از نوامبر گذشته یا دسامبر گذشته است ، از زمانی که شما شروع به آماده سازی برای این سال در مسابقات سوارکاری کرده اید و پس از صدها یا هزاران مایل با دوچرخه خود و ساعت های زیادی در ورزشگاه (امیدوارم!) ، به استراحت نیاز دارید. می دانم ، شما ممکن است با خود فکر کنید ، "صبر کنید ، چه می گویید دی؟ من باید از سوار شدن استراحت کنم؟ »بله ، دقیقا! برای 16 سال گذشته همکاری با ورزشکاران حرفه ای در کلیه ورزش ها ، اسنوبرد ، اسکی ، موتورسواری و تور PGA ، این زمان سال از سال اجباری است که ورزشکارانم حداقل چهار هفته از ورزش خود بگذرند. شما این بار نیاز دارید تا بدن و ذهن بتواند از حرکت یکنواخت دوچرخه سواری استراحت کند.


شما می گویید: "اما ، من تناسب اندام خود را از دست می دهم و حتی اگر سوار نشوم ، ممکن است ذهنم را از دست بدهم." می دانم ، قطار فکر شما را می فهمم ، اما شما اشتباه می کنید! اگر هرگز این بار از دوچرخه خود خارج نشده اید ، من شما را به چالش می کشم که ببینید و چه می شود من شرط می بندم که بعد از چهار هفته ، وقتی از دوچرخه خود پریدید ، از نظر روحی و جسمی احساس تازگی خواهید داشت. این بازسازی نامیده می شود و این اتفاق می افتد که وقتی به بدن می دهید از فشارهای اضافی که بر روی آن قرار دارد برای مدت زمانی معین استراحت کند. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است ... شما آماده هستید؟


مرحله 1

به گاراژ خود بروید ، دوچرخه خود را در زمان ذخیره سازی در محل مورد علاقه خود قرار دهید و آن را به مدت 30 روز دست نخورده در آنجا بگذارید. می دانم آرام باشید ... شاید مرحله 2 بتواند کمک کند!


گام 2

ایجاد یک آئین. من هر سال که وارد فصل مسابقه می شوم ، اجازه می دهم سوزش های جانبی ام بزرگ شود و بعد از اتمام مسابقه و فصل سوار شدن ، آنها را اصلاح می کنم. ساده است! اکنون ، در طی این 30 روز ، من شما را به بازی در ورزش های دیگر تشویق می کنم ، و فقط از نداشتن هرگونه خواسته خاص ورزشی که شما را به سمت بیرون رفتن و سوار شدن سوق می دهد لذت ببرید. در آخر و مهمتر از همه ، با رعایت برخی از توصیه ها از بدن خود مراقبت کنید 

https://enduro-mtb.com/en/training-in-winter-part-1-end-of-season-recovery/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.