آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

هنگام دوچرخه سواری از این 6 نوع بدترین مگس خودداری کنید

ممکن است از آنها متنفر باشید ، اما این امر باعث می شود که این امر بهتر شود. تا زمانی که دنیا را با دوچرخه سفر می کنیم ، حشرات کوچک تمام تلاش خود را برای خراب کردن شادی ما با حمله به چشم ، دهان و کلاه ما انجام می دهند. در اینجا لیستی از رایج ترین گونه ها آورده شده است.

1. بمب چشم

این نوع اشکال خاص به وجود آمده است که هرگز هنگام سوار شدن بدون عینک چشم شما را از دست نمی دهد. برای برخورد با یک جسم پرواز مانند گلوله آماده باشید که برای چند دقیقه بینایی شما را از بین می برد. صدمه دیده ، باعث می شود شما گریه کنید تا وقتی که دوچرخه سواری را متوقف نکنید و با استفاده از ناخن های خود ، جسد مرده را از چشم خرد شده خود خارج کنید.

2. Suffocator

یک مثال مشابه ، فقط بسیار بدتر. هنگامی که می خواهید روی فرمان متمرکز شوید ، پرواز مخرب معمولاً هنگام حرکت سریع در یک تپه استنشاق می شود. هنگامی که در حنجره شما گیر کرد ، باعث خفه شدن و استفراغ شما می شود. همچنین ممکن است افراد اطراف را به شماره گیری 911 سوق دهد. اگر زنده بمانید ، نفس عمیق بکشید ، اشک را از چشمان خود پاک کنید و سوار شوید ، در حالی که هنوز هم هر ده ثانیه سرفه می کند.

3. دنبال کننده

حتی اگر هرگز روی شما ننشیند ، به دور خود می چرخد ​​، به احتمال زیاد در سطح دهان یا چشم شما ، جایی که عمداً در سنین عذاب فرو می رود. حدود نود درصد چنین مواردی در هنگام کوهنوردی هنگام نیاز به تنفس عمیق اتفاق می افتد که آسان نیست وقتی بدانید با هر نفس می توانید حشره را درون دهان خود بکشید. با این حال اعصاب شما خرد شده است ، و تنها کمک این است که باور کنید می توانید هنگام سوار خشمگین پرواز تحریک کننده را رها کنید.

4- میان وعده

به دلیل این گونه ، بسیار بسته می شود که دهان خود را ببندید. آسان برای گفتن و انجام این کار دشوار است. هنگامی که وارد شوید ، دیر هنگام آن را رد کنید - پرواز به شکم شما تمام خواهد شد ، همانطور که پیامبران انجیل یونس در داخل نهنگ به پایان رسید

5- بوزر

در هنگام سوار شدن ، در تهویه کلاه ایمنی یا پشت تسمه هایی که وزوز و تپش دارد ، گیر می افتد ، تا زمانی که آن را آزاد کنید و بگذارید پرواز کند.

6. خلبان

روی بازوی شما یا از آن بدتر ، روی صورت شما فرود می آید و سعی می کنید وقتی می خواهید آن را با کف دست ببندید. از آنجا که مطمئناً از دست رفته اید ، آرام آرام از بین می رود و بعد از دایره ای کوتاه در اطراف سر ، دقیقاً بعد از اینکه دوباره فرمان خود را گرفتید ، در همان نقطه فرود بیایید ، و به طور غیر کلامی اعلام کنید بار دیگر هوای امن است.

https://www.welovecycling.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.