آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

نکاتی برای استراحت و بازیابی موثر بعد از دوچرخه سواری

بدون انکار آن - زمان سپری شده در بازیابی دوچرخه به همان اندازه زمان صرف تمرین برای یک ورزشکار بسیار مهم است. اگر فرصتی برای ترمیم آسیب های عضلانی از دست دادید ، می توانید چیزی بیش از درد پاهای خود را حفظ کنید.

 به دنبال یک رویداد هستید؟ برای یک رویداد ورزشی دوچرخه سواری در انگلستان ثبت نام کنید


بنابراین جای تعجب ندارد که دانشمندان ده ها سال تلاش کرده اند روند بهبودی را بهبود بخشند و درد و زخمی و خستگی ناشی از تمرین را کاهش دهند. با این وجود ، دور شدن از طریق تحقیقات مختلفی که تولید شده است می تواند نگران کننده ، متناقض باشد و شما را به تصمیم گیری غلط در مورد آموزش و بهبود خود سوق دهد.


آسیب های رایج در دوچرخه سواری: درمان و پیشگیری


با این دلیل خوب است که بهبودی به طور فزاینده ای مورد توجه علوم ورزشی قرار گرفته است. دوچرخه سوار حرفه ای لیام هولوهان توضیح می دهد: "این مهمترین تمرین است. بنابراین بسیاری از بچه ها با آموزش از بالای سطح بالا می روند و فقط از آن بهبود نمی یابند - شکل آنها بدتر و یک دایره شرور می شود. آنها فکر می کنند که آنها بد کار می کنند ، بنابراین آنها تمرین بیشتری می کنند و این فقط بدتر می شود. "


با این وجود ، عدم بهبودی می تواند باعث صدمه و آسیب شود. کن ماتسون ، مربی سابق تیم ملی برای تیم ملی انگلیس ، توضیح می دهد که "عضلات وقتی خسته می شوند به طور معمول رفتار می کنند. نه تنها خود ماهیچه ها بلکه خستگی در سیستم عصبی مرکزی و پاسخ های عصبی لازم است. اگر خسته هستید ، شاید نتوانید زانوی خود را به خوبی کنترل کنید ، یا محل قرارگیری پای خود را. کارها چندان کارساز نیستند و شما به دلیل آسیب دیدگی در نهایت دچار آسیب می شوید. "


سبقت و آسیب دیدگی فقط به نخبگان محدود نمی شود. واقعیت این است که کسانی که آموزش های مربوط به زندگی معمولی را دارند ، مستعد هستند. وی ادامه داد: "بعضی از افراد احساس می کنند که فقط باید آموزش و تمرین کنند و آموزش ببینند و بیمار می شوند. بسیاری از افراد نیاز به بهبود و قدرت بازیابی را دست کم می گیرند. " اگر یک دوچرخه سوار رقابتی و حرفه ای شلوغ باشید ، احتمالاً بیش از یک علامت سبقت را تجربه کرده اید.


واقعیت یا محو؟

بنابراین ، چگونه می توانید روند بهبودی را سرعت بخشید؟ ترفندهای بسیاری وجود دارد که افراد برای تلاش برای سرعت بخشیدن به روند و کاهش درد از روش های نزدیکتر به بهبودی استفاده می کنند ، اما بسیاری ثابت شده که بی اثر هستند. به عنوان مثال ، بسیاری فکر می کنند که کشش پس از یک جلسه تمرینی می تواند باعث کاهش آسیب دیدگی و درد عضلات شود. اما متأسفانه ، مطالعات نشان می دهد که عضلات شما باید با نگه داشتن موقعیت برای 15 ثانیه بعد از یک جلسه دشوار صرفه جویی نشوند ، زیرا کشش اثر کمی یا تأثیر آن بر درد عضلانی کوتاه مدت ندارد.


نه اینکه بگوییم دوچرخه سواران باید تمرینی منظم از تمرین خود داشته باشند. براساس یک مطالعه در ژورنال آمریکایی پزشکی و علوم ورزشی و ورزش ، در طولانی مدت نشان داده شده است که آموزش انعطاف پذیری ، میزان پارگی را که در طول تمرینات شدید اتفاق می افتد ، کاهش می دهد.


حمام های یخی همچنین روشی کاملاً تبلیغاتی بوده که مورد استفاده فوق العاده رقابتی قرار گرفته است. با این حال ، بسیاری از مطالعات مزایای استفاده آنها را به چالش می کشند. مقاله ای در ژورنال پزشکی ورزشی بریتانیا در سال 2007 نشان داد که حمام یخ در واقع مانع بهبودی می شود ، در حالی که برخی از مقالات اخیر حاکی از فواید کمی پس از آموزش اسپرینت هستند. غوطه ور کردن خود در یک حمام سرد (در اطراف دمای اتاق) و تقابل آن با آب گرم نتایج به مراتب بهتری به همراه آورده است.


یکی دیگر از روش های رایج برای کاهش درد عضلات و تسریع در بهبودی ، ریکاوری فعال است و زمان استراحت را با ورزش سبک جایگزین می کند. در حالی که علم اغلب از آن پشتیبانی می کند ، بهبودی فعال دارای اشکالاتی است.


ماتسون هشدار می دهد: "هنگامی که پالس خود را بالا می برید ، میزان متابولیسم خود را افزایش می دهید و هنگامی که میزان متابولیسم خود را بالا می برید ، پروتئین های جدیدی ایجاد نمی کنید یا سازگاری که آموزش شما را به سمت شما سوق داده است. سازگاری هایی که از بهبودی حاصل می کنید اتفاق نمی افتد. 'گرچه گرم کردن آرام یک ایده خوب است ، جایگزینی زمان استراحت معتبر با ورزش بیشتر می تواند مشکل ساز باشد.


دوچرخه سواری-ریکاوری-استراحت در بستر زمان استراحت را با ورزش بیشتر جایگزین نکنید. یاد بگیرید که استراحت کنید


چه زمانی علم کار می کند؟

بنابراین چه کسی می تواند برای بهبود روند بهبودی ثبت نام کند؟ از بین همه نوآوری های اخیر ، فشرده سازی لباس روشی است که برداشته شده است. اگرچه این عمل به دهه 1970 میلادی باز می گردد ، تجارت اخیر لباس فشرده سازی به ویژه در تریاتلون ها موفقیت چشمگیری داشته است. رئیس بازاریابی مایکی مارتین برای 2XU اذعان می کند که بازار دوچرخه سواری سخت تر از بازار تریاتلون است.


بسیاری از دوچرخه سواران برتر از کیت برای بازیابی استفاده می کنند اما در ضمن پوشیدن آن ، آموزش بسیار کمی دارند که بازاریابی اغلب آنها را تشویق می کند. هولوهان توضیح می دهد: "من می توانم تفاوت بهبودی خود را در چه زمانی بگویم

https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.