آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

دوچرخه سواری مقصد تعطیلات در خارج از کشور

با فصلی گرم و پرشور ، اکثر ما در رسانه های اجتماعی در حال گذر از روز به روز از تعطیلات قاچاق می شویم. اما انگلستان گسترده است ، و بسیاری از مقصد های درخشان بریتانیا وجود دارد که ارزش بررسی آنها را دارند.


>>> دوچرخه سواری مقصد تعطیلات در خارج از کشور


یکی از مناطق موردنظر که باید سوار شود پارک ملی جنگل نیوهمشایر است.


جنگل جدید 566 کیلومتر مربع مساحت دارد و از جنگلهای جنگلی ، مرتع ، هیتلند و محوطه جنگلی ساخته شده است.


این منطقه میزبان شرکت خواهر ما UKCE's New Forest Sportive است که روز شنبه 14 سپتامبر برگزار می شود. سوار کردن این رویداد راهی عالی برای لذت بردن از پارک بدون دردسر برنامه ریزی مسیر یا بسته بندی میان وعده های خود است - و مسیرهای 30 تا 100 مایل وجود دارد .


بخرید چرا ارزش بازدید دارد؟ در اینجا پنج دلیل وجود دارد ...


شما خیلی سریع می روید



بسیار زیاد ، بسیار بیشتر از سرعت متوسط ​​بسیار زیاد برای یک سواری خوب وجود دارد. اگرچه ، با ریتمی خوب و دلپذیر ، شاید با یک فشار مداوم یا پشت پا در میان دوستان ، یک راه سرگرم کننده برای گذراندن یک صبح است و با رضایت خاصی همراه خواهید بود.


بالاترین نقطه پارک ملی نیو جنگل Pipers Wait ، در نزدیکی Nomansland است - قله آن 129 متر (423 پا) ایستاده است. که ، ارم ، خیلی زیاد نیست.


جاده ها به طرز حیرت انگیزی مسطح هستند ، بنابراین اگر می خواهید یک پیاده روی سریع قرن داشته باشید ، یا دوست دارید گروهی از توانایی های متفاوت را در کنار هم نگه دارید ، این یکی است.


… یا ، نماها را خاموش و لذت ببرید



جاده های مسطح به این معنی نیست که باید سریع بروید - اگر این سبک شما نیست ، می توانید از وسایل نقلیه هیتلند و جنگل از هر طرف لذت ببرید.


این پارک و اطراف آن ، به لطف تنوع زیستی آن توسط "انگلستان طبیعی" طبقه بندی شده اند و به لطف تنوع جغرافیایی آن ، شما را به یک "منطقه شخصیت های ملی" طبقه بندی کرده است.


اسبان وحشی همراهان خوبی را ایجاد می کنند



هیچ کس "جاده ها" را در هیچ کجا "ندارد ، اما در جنگل جدید ، اسکله های وحشی ادعای خوبی در این منطقه دارند و همه باید مراقب آنها باشند.


این پارک محل اسکان بومی نیو جنگل و بسیاری از نژادهای دیگر اسب وحشی و گاو است.


موجودات زیبا می توانند در هرجایی که دوست دارند ، در مزارع ، از طریق دهکده ها پرسه بزنند و از جاده شگفت زده می شوند. آنها به پارک کیفیت بی نظیری می بخشند و برای تحسین آنها دوست داشتنی هستند - فقط مواظب باشید فضای زیادی به آنها اختصاص دهید.


خودتان را عادت دهید
پروفسور Stacy Sims مؤسس Osmo Nutrition می‌گوید: «بزرگ‌ترین اشتباهی که دوچرخه‌سواران در هوای گرم مرتکب می‌شوند، سواری در گرما بدون آمادگی است». اگر با دوچرخه‌سواری در هوای گرم سازگار نشده باشید، نمی‌توانید به‌طور کامل از تمرین خود سود ببرید و علاوه بر افزایش خستگی و کوفتگی بدن، احتمال جراحت و آسیب‌دیدگی خود را نیز بالا می‌برید. در عوض، صبح زود یا عصر یعنی در خنک‌ترین زمان روز دوچرخه‌سواری نموده و از بقیه وقت خود برای عادت کردن به گرما استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید یوگای «داغ» بیکرام یا سونا را امتحان نمایید.
از خودتان محافظت کنید
Sims می‌گوید آفتاب‌سوختگی تنها پوست شما را برشته نمی‌کند بلکه باعث خستگی و فرسودگی سریع‌تر شده و سوخت‌وساز بدن شما را نیز افزایش می‌دهد. شاید نکته دوم خبر خوبی به‌نظر برسد، اما افزایش سوخت‌وساز، نیاز به مایعات را نیز افزایش می‌دهد. این موضوع در یک روز گرم و در شرایطی که شما برای آب‌رسانی کافی به بدنتان تلاش می‌کنید، می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود. هر کاری که می‌توانید برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی انجام دهید: همیشه از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید؛ لباس‌ها، شرت‌ها و دستکش‌هایی را انتخاب کنید که دارای محافظت توکار در برابر نور خورشید هستند؛ همچنین یک از کلاه لبه‌دار زیر کلاه ایمنی استفاده کنید تا محفاظی برای سر و صورتتان باشد.
از قبل برنامه‌ریزی کنید
برای جلوگیری از اینکه نوشیدنی همراهتان خیلی زود به دمای چای گرم برسد، دو بطری که یکی تا نیمه و دیگری تا سه چهارم از آب پر شده‌اند را منجمد نموده و سپس بقیه ظرفیت بطری‌ها را پیش از حرکت با آب تازه پر کنید. دوچرخه‌سواران کوهستان می‌توانند در کوله آب‌رسانی خود چند تکه یخ بیندازند. برای سواری‌های طولانی‌تر، از قبل مشخص کنید که کجا می‌توانید ذخیره نوشیدنی‌های سرد خود را تجدید کنید.


http://docharkhehmag.ir/

https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.