آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

عملکرد آلافلیپ در تور دو فرانس

Julian Alaphilippe (Deceuninck-Quick-Step) ، که 14 سال در لباس زرد در تور امسال تور فرانسه به سر برد ، در سال 2020 تمرکز خود را بر روی تور فلاندر و نه تور فرانسه انجام خواهد داد.

فرانسوی آرزو ندارد که با هزینه مسابقات یک روزه به یک رده بندی عمومی گرند تور تبدیل شود. مطابق اظهارنظرهای انجام شده در معیارهای پس از تور ، حداقل هنوز نشده است.


این 27 ساله گفت: "شاید طبقه بندی عمومی موضوعی باشد که من در آینده روی آن تمرکز می کنم ، اما مطمئناً سال آینده نیست." "اول ، من می خواهم شانس خود را در تور فلاندر بگیرم."


>>> پنج مسابقه تعریف لحظه های تور فرانسه فرانسه 2019


آلفافلیپه با پیروزی انفرادی در آپرنی در منطقه شامپاین ، تور دو فرانسه را به دست آورد. او آن را به طور خلاصه به Giulio Ciccone (Trek-Segafredo) از دست داد و یک بار دیگر به رنگ زرد برگشت ، سوار شد تا اینکه برنده مسابقه نهایی اگان برنال (اینئوس) در مرحله کوتاه 19 به تساوی رسید.


برنده این سال Strade Bianche ، میلان سان Remo و La Flèche Wallonne نمی خواهند همه چیز را فدای یک فرصت برای پیروزی در تور د فرانسه.





جولیان آلافیلیپ در راه خود برای پیروزی در مرحله سه تور 2019 فرانسه در فرانسه (عکس: یوزورو سونادا)


وی افزود: "اگر می خواهید برای تور آماده شوید ، به این منظور ماه ها نیاز دارید ، اگر نه سال."


او در مرحله کوهستانی پایانی به پیست اسکی وال تورن برخورد کرد و در کل در 4-05 دقیقه از Bernal به رده پنجم سقوط کرد.


برای ایجاد فشار در کل ، او به Deceuninck-Quick-Step نیاز دارد تا بتواند لیست آن را با یاران GC تقویت کند. سرمربی تیم پاتریک لفور از این کار دریغ است و غلبه بر دوچرخه سواران مانند برنال را "دشوار" می داند.


لفور به لو پاریزن گفت: "من به شما خواهم گفت که چگونه این تور را می گذرانیم ... ما امیدوار بودیم که در مرحله اول در بروکس پیروز شویم. ما پیراهن زرد را برای الیا ویویانی می خواستیم و بعد گفتیم که در جلسه دادگاه تیمی از آن دفاع خواهیم کرد. هیچ چیز همانطور که انتظار می رفت کار نکرد. سپس ، Alaphilippe ظاهر شد. "


او گفت که او "شگفت زده شده" بود که آلفافلیپ در محاکمه پاو (با 14 ثانیه بالای جراین توماس) پیروز شد تا در پیراهن زرد رنگ به میدان برود.

https://www.cyclingweekly.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.