آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم
آموزش دوچرخه سواری

آموزش دوچرخه سواری

سعی می کنم آموزش های روز دوچرخه سواری در این جا قرار بدم

8 مرحله برای شناخت و انتخاب خرید دوچرخه

آیا قصد دارید دوچرخه بخرید؟  و در بین برندها و مدلهای دوچرخه در بازار سردرگم شده اید؟ و شاید اطلاعات مناسبی  از سبک دوچرخه ها و استفاده هر دوچرخه و کارایی آنها ندارید! به نظرتان خرید دوچرخه شهری مناسب است یا خرید دوچرخه کوهستان! و شاید خرید دوچرخه حرفه ای! شاید هم جزو آن دسته از افراد هستید که در فکر خرید دوچرخه الکتریکی هستید! به این فکر کرده اید که دوچرخه بچه گانه یا دوچرخه زنانه چه ویژگی دارند؟ یا چه تفاوتی بین این دوچرخه ها وجود دارد یا صرفا در رنگ آمیزی آنها تفاوت ایجاد شده است! اصلا خرید دوچرخه ارزان قیمت بهتر است یا خرید دوچرخه با کیفیت!؟ یا مارک خوب دوچرخه در بازار را میشناسید؟ کدام مارک دوچرخه (برند دوچرخه)  برای شما مناسب تر است؟ شاید بخواهید بدانید که قیمت یک دوچرخه خوب چقدر است؟

این ها تنها بخشی از ده ها پرسشی است که ممکن است درباره خرید دوچرخه داشته باشید! در این آموزش با ما همراه باشید تا بصورت گام به گام تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب و خرید دوچرخه را به شما بگوییم. توجه داشته باشید در این آموزش، مبانی، تفاوت، انتخاب و خرید دوچرخه  مناسب برای کاربری که مدنظرتان است معرفی می شود و کمک خواهیم کرد با انواع دوچرخه ها آشنا شوید و در نهایت شرکت های وارد کننده دوچرخه را معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی و دانش اقدام به خرید دوچرخه مد نظر خود کنید.

اکثر افراد برای شروع دوچرخه سواری از یک دوچرخه معمولی که گاها از برندهای متفرقه درجه دوم و سوم است که حتی کاربری آنها به واضحی مشخص نیست و از طراحی مهندسی صحیحی برخوردار نیستند استفاده می کنند. اما زمانی می رسد که نیاز دارید با آگاهی و دانش دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر چنین است این آموزش می تواند برای شما بسیار مفید باشد و اگر قصد خرید یک دوچرخه معمولی را دارید باز میتواند به شما کمک کند.

آموزش “راهنمای خرید دوچرخه”  از چند بخش به ترتیب زیر تقسیم و آماده سازی شده است  بعض از بخش ها به تنهایی یک آموزش مجزا هستند برای مطالعه کامل هر بخش لازم است وارد لینکی که در هر بخش معرفی شده است بشوید و آن آموزش را مطالعه کنید و مجدد به همین آموزش که در آن هستید برگردید و  مطالعه آموزش را ادامه دهید.  این بخشها را مرحله به مرحله مطالعه کنید تا با آگاهی هر چه بهتر دوچرخه مد نظر خود را بتوانید تهیه کنید.

1- شناخت انواع دوچرخه و کابری آن

2- معرفی 3 سبک دوچرخه کاربردی

3- تفاوت برندهای درجه یک و دو و متفرقه

4- هزینه مورد نیاز:

5- دوچرخه دست دوم بهتر است یا دوچرخه نو

6- دوچرخه باید همانند یک لباس سایز شما باشد

7- از کجا بخریم؟

8- تنظیم سایز دوچرخه


1- شناخت انواع دوچرخه و کابری آن

در مرحله نخست نیاز و ضروری است سبک های دوچرخه را بشناسید تا با کاربری هر دوچرخه آشنا شوید چرا که هر سبک از دوچرخه برای کاربری خاص خود ساخته شده است. و با در نظر گرفتن نیاز خود دوچرخه مناسب در سبک کاربری مدنظرتان را انتخاب نمایید. و بعد از آن نسبت به بودجه و سلیقه خود یکی از برندهای دوچرخه را برای خرید انتخاب کرده و با در نظر گرفتن سایز مناسب قد خود دوچرخه را خریداری کنید.

اولین قدم برای خرید دوچرخه شناخت انواع و سبک های دوچرخه است به همین جهت پیشنهاد می کنیم ” آموزش شناخت انواع دوچرخه” را  حتما مطالع کنید. چرا که ده ها سبک دوچرخه برای کابری های مختلف تولید می شود. و انتخاب صحیح کابری دوچرخه قدم اول برای انتخاب و خرید دوچرخه است.

دوچرخه‌ها در مقایسه با وسایل نقلیه موتوری دارای مزایای متعددی هستند، از جمله ورزش بدنی مداوم در دوچرخه‌سواری، پارک آسان‌تر، افزایش قدرت مانور، و دسترسی به جاده‌ها، مسیر دوچرخه‌سواری و مسیرهای پیاده‌روی روستایی است. دوچرخه‌سواری کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی S، آلودگی هوا یا صوتی کمتر، و کاهش بسیار بار ترافیکی را سبب می‌شود. این امر منجر به هزینه‌های مالی کمتر به کاربر و همچنین به جامعه در اشل بزرگ می‌شود (آسیب ناچیز به جاده‌ها، فضای کمتر مورد نیاز برای جاده).[۷] با نصب قفسه دوچرخه در جلوی اتوبوس، سازمان‌های حمل و نقل به‌طور قابل توجهی می‌توانند پوشش مناطق خدمت خود را افزایش دهند.[۸]

در میان معایب دوچرخه‌سواری ایجاب و التزام دوچرخه (به استثنای سه چرخه یا چهار چرخه) به مواردی چون، حفظ تعادل آن توسط دوچرخه‌ران به منظور راست ماندن، حفاظت کم در برابر تصادفات در مقایسه با وسایل نقلیه موتوری،[۹] زمان سفر طولانی (به جز در مناطق پرجمعیت)، آسیب‌پذیری در شرایط آب و هوایی، مشکل در حمل و نقل مسافر وجود دارد، و این واقعیت که یک سطح اولیه تناسب اندام برای دوچرخه‌سواری در مسافت‌های متوسط و طولانی مورد نیاز است.


https://www.cyclingweekly.com/

http://docharkhehmag.ir/

https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.